17 Oktyabr 2024 00:38
160
Qanunlar
A- A+
Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il dövlət büdcəsi haqqında

Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il dövlət büdcəsi haqqında

Layihə

 

 

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ QANUNU

 

 

Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 95-ci maddəsinin I hissəsinin 5-ci bəndini rəhbər tutaraq qərara alır:


Maddə 1. Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il dövlət büdcəsinin gəlirləri 38 316 000,0 min manat, xərcləri 41 367 600,0 min manat (o cümlədən, mərkəzləşdirilmiş gəlirləri 37 520 952,0 min manat, yerli gəlirləri 795 048,0 min manat, mərkəzləşdirilmiş xərcləri 40 567 265,0 min manat, yerli xərcləri 800 335,0 min manat) məbləğində təsdiq edilsin.

Maddə 2. Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il dövlət büdcəsinin gəlirləri mədaxil mənbələri üzrə aşağıdakı məbləğlərdə nəzərdə tutulsun:

 

Sıra №-si

Gəlirlərin mənbələri

Məbləğ

(manatla)

2.1.

Fiziki şəxslərin gəlir vergisi

1 989 000 000,0

2.2.

Hüquqi şəxslərin mənfəət (gəlir) vergisi

6 344 000 000,0

2.3.

Hüquqi şəxslərin torpaq vergisi

46 700 000,0

2.4.

Hüquqi şəxslərin əmlak vergisi

392 600 000,0

2.5.

Əlavə dəyər vergisi

8 326 200 000,0

2.5.1.

Azərbaycan Respublikasının ərazisinə malların idxalına görə əlavə dəyər vergisi

4 568 000 000,0

2.6.

Sadələşdirilmiş vergi

405 000 000,0

2.7.

Aksizlər

1 840 700 000,0

2.7.1.

Azərbaycan Respublikasının ərazisinə malların idxalına görə aksizlər

 

185 000 000,0

2.8.

Yol vergisi

142 800 000,0

2.8.1.

Azərbaycan Respublikasının ərazisinə idxal olunan yanacağa görə və xarici dövlətlərdə qeydiyyatda olan avtonəqliyyat vasitələri sahibləri tərəfindən ödənilən yol vergisi

37 000 000,0

2.9.

Mədən vergisi

160 000 000,0

2.10.

Gömrük rüsumları

1 810 000 000,0

2.11.

Azərbaycan Respublikasında istehsal edilən və qiymətləri tənzimlənən məhsulların kontrakt (satış) qiyməti ilə (ixrac xərcləri çıxılmaqla) ölkədaxili topdansatış qiyməti arasındakı fərqdən yığımlar

 

 

 

166 000 000,0

2.12.

Xarici dövlətlərə verilmiş kreditlər üzrə daxilolmalar

2 000 000,0

2.13.

Səhmlərində dövlətin payı olan müəssisələrdən alınan dividendlər

 

612 230 000,0

2.14.

Müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi orqandan (qurumdan) daxilolmalar (transfertin yuxarı həddi)

14 481 000 000,0

2.15.

Dövlət əmlakının icarəyə verilməsindən daxilolmalar

34 000 000,0

2.16.

Dövlət mülkiyyətində olan torpaqların icarəyə verilməsindən daxilolmalar

 

12 000 000,0

2.17.

Dövlət rüsumu

390 000 000,0

2.18.

Vergi orqanlarının xətti ilə toplanan sair daxilolmalar

75 000 000,0

2.19.

Büdcə təşkilatlarının ödənişli xidmətlərindən daxilolmalar

840 000 000,0

2.20.

Müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi məqsədli büdcə fondları üzrə daxilolmalar

61 220 000,0

2.21.

Sair daxilolmalar

185 550 000,0

 

Maddə 3. Müəyyən edilsin ki, müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi məqsədli büdcə fondları dövlət büdcəsinin aşağıdakı mədaxil mənbələri hesabına formalaşır:

 

Sıra

№-si

Gəlirlərin mənbələri

Məbləğ

(manatla)

3.1.

Müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi məqsədli büdcə fondu üzrə daxilolmalar

340 000 000,0

3.1.1.

yol vergisi

142 800 000,0

3.1.2.

mülkiyyətində və ya istifadəsində olan avtonəqliyyat vasitələri ilə sərnişin və yük daşımalarını həyata keçirən şəxslər tərəfindən ödənilən sadələşdirilmiş vergi

7 200 000,0

3.1.3.

idxal olunan minik avtomobillərinə tətbiq edilən aksizlər

54 200 000,0

3.1.4.

idxal olunan avtonəqliyyat vasitələrinə tətbiq edilən gömrük rüsumu

96 400 000,0

3.1.5.

nəqliyyat vasitələrinin, o cümlədən motonəqliyyat vasitələrinin, qoşquların və yarımqoşquların texniki baxışdan keçirilməsi üçün tutulan dövlət rüsumu

39 100 000,0

3.1.6.

iriqabaritli və ya ağırçəkili nəqliyyat vasitələrinin icazə verilən qabarit, çəki və yüklə birlikdə oxa düşən kütlə parametrlərinə dair tələblərin pozulmasına görə tətbiq edilmiş inzibati cərimələr

300 000,0

 

Maddə 4. Azərbaycan Respublikasında istehsal edilən və qiymətləri tənzimlənən məhsulların ixracı zamanı məhsulların kontrakt (satış) qiyməti ilə (ixracla bağlı xərclər çıxılmaqla) ölkədaxili topdansatış qiyməti arasındakı fərqdən (SVOP əməliyyatları istisna olmaqla) dövlət büdcəsinə 30 faiz həcmində yığım tutulur və bu yığımlar vergi ödəyicisinin vergilər, faizlər, maliyyə sanksiyaları və inzibati cərimələr üzrə digər borclarının ödənilməsinə aid edilmir.

Maddə 5. Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il dövlət büdcəsinin mərkəzləşdirilmiş gəlirləri aşağıdakı mənbələr hesabına formalaşdırılır:

5.1. bu Qanunun 9-cu maddəsi ilə 2025-ci il üçün hər bir şəhər və rayon üzrə müəyyən edilmiş gəlirlərin müvafiq şəhər və rayonların yerli xərclərindən artıq olan hissəsi (müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi məqsədli büdcə fondlarına aid edilənlərdən başqa);

5.2. gömrük rüsumları, Azərbaycan Respublikasının ərazisinə malların idxalına görə əlavə dəyər vergisi və aksiz, dövlət əmlakının icarəyə verilməsindən daxilolmalar, xarici dövlətlərə verilmiş kreditlər üzrə daxilolmalar, səhmlərində dövlətin payı olan müəssisələrdən alınan dividendlər, müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi orqandan (qurumdan) daxilolmalar, sair daxilolmalar, dövlət büdcəsinin mərkəzləşdirilmiş xərclərindən maliyyələşdirilən büdcə təşkilatlarının ödənişli xidmətlərindən daxilolmalar, müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi məqsədli büdcə fondlarının digər gəlirləri.

Maddə 6. Bu Qanunun 9-cu maddəsi ilə 2025-ci il üçün hər bir şəhər və rayon üzrə müəyyən edilmiş gəlirlərin müvafiq şəhər və rayonların yerli xərclərindən artıq olmayan hissəsi onların yerli gəlirlərinin formalaşdırılmasına yönəldilir.

Maddə 7. Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il dövlət büdcəsinin xərcləri funksional təsnifatın bölmə və köməkçi bölmələri səviyyəsində aşağıdakı məqsədlərə yönəldilir:

 

Sıra
№-si

Xərclərin istiqamətləri

Məbləğ

(manatla)

7.1.

Ümumi dövlət xidmətləri

5 247 296 402,0

7.1.1.

qanunvericilik və icra hakimiyyəti, yerli özünüidarəetmə orqanlarının fəaliyyəti

1 735 544 628,0

7.1.2.

beynəlxalq münasibətlər

493 100 000,0

7.1.3.

xarici yardımlar

10 000 000,0

7.1.4.

elm

244 375 253,0

7.1.5.

seçki və statistika tədbirləri

35 057 321,0

7.1.6.

büdcələrarası transfertlər

329 579 000,0

7.1.6.1.

Naxçıvan Muxtar Respublikasının büdcəsinə verilən dotasiya (transfertin yuxarı həddi)

 

320 529 000,0

7.1.6.2.

yerli (bələdiyyələr) büdcələrə verilən dotasiya

7 500 000,0

7.1.6.3.

yerli (bələdiyyələr) büdcələrə verilən subvensiya

1 550 000,0

7.1.7.

dövlət borcu

2 399 640 200,0

7.2.

Müdafiə və milli təhlükəsizlik

8 396 297 596,0

7.2.1.

müdafiə qüvvələri

2 665 277 196,0

7.2.2.

milli təhlükəsizlik

467 917 873,0

7.2.3.

sərhəd xidməti

540 314 143,0

7.2.4.

müdafiə və milli təhlükəsizlik sahəsində tətbiqi tədqiqatlar

 

5 359 711,0

7.2.5.

müdafiə və milli təhlükəsizlik sahəsinə aid edilən digər fəaliyyətlər

 

4 717 428 673,0

7.2.5.1.

xüsusi müdafiə təyinatlı layihələr və tədbirlər üzrə xərclər

 

4 580 000 000,0

7.3.

Məhkəmə hakimiyyəti, hüquq mühafizə və prokurorluq

3 205 196 733,0

7.3.1.

məhkəmə hakimiyyəti

151 004 428,0

7.3.2.

hüquq mühafizə

2 314 306 078,0

7.3.3.

prokurorluq

126 695 172,0

7.3.4.

məhkəmə qərarlarının icrası

10 000 000,0

7.3.5.

hüquqi yardım

6 061 927,0

7.3.6.

məhkəmə hakimiyyəti, hüquq mühafizə və prokurorluq sahələrinə aid edilən digər fəaliyyətlər

597 129 128,0

7.4.

Təhsil

4 946 073 190,0

7.4.1.

məktəbəqədər təhsil

467 441 987,0

7.4.2.

ümumi təhsil

2 347 554 880,0

7.4.3.

peşə təhsili

82 228 666,0

7.4.4.

orta ixtisas təhsili

104 908 142,0

7.4.5.

ali təhsil

180 731 136,0

7.4.6.

əlavə təhsil

20 840 188,0

7.4.7.

təhsil sahəsində tətbiqi tədqiqatlar

7 493 152,0

7.4.8.

təhsil sahəsində digər müəssisə və tədbirlər

1 734 875 039,0

7.5.

Səhiyyə

1 999 438 359,0

7.5.1.

poliklinikalar və ambulatoriyalar

18 082 341,0

7.5.2.

xəstəxanalar

255 163 643,0

7.5.3.

səhiyyə sahəsində tətbiqi tədqiqatlar

8 021 082,0

7.5.4.

səhiyyə sahəsində proqramlar və digər xidmətlər

1 718 171 293,0

7.5.4.1.

icbari tibbi sığorta fonduna ayrılan vəsait

1 410 405 000,0

7.6.

Sosial müdafiə və sosial təminat

4 811 769 907,0

7.6.1.

sosial müdafiə

515 482 404,0

7.6.2.

sosial təminat

68 672 446,0

7.6.3.

sosial müdafiə və sosial təminat sahələri üzrə tətbiqi tədqiqatlar

 

50 000,0

7.6.4.

sosial müdafiə və sosial təminat sahələri üzrə digər müəssisə və tədbirlər

 

4 227 565 057,0

7.6.4.1.

dövlət sosial müdafiə fondunun büdcəsinin balanslaşdırılması məqsədilə dövlət büdcəsinin öhdəliklərinin maliyyələşdirilməsi üçün ayrılan vəsait

 

 

1 600 000 000,0

7.7.

Mədəniyyət, incəsənət, informasiya, bədən tərbiyəsi, gənclər siyasəti və bu qəbildən olan digər fəaliyyət

 

635 294 427,0

7.7.1.

mədəniyyət və incəsənət sahəsində fəaliyyət

234 559 269,0

7.7.2.

televiziya, radio və nəşriyyat

67 746 571,0

7.7.3.

bədən tərbiyəsi və gənclər siyasəti

80 032 720,0

7.7.4.

yaradıcı ittifaq, cəmiyyət və dini tədbirlər

22 073 699,0

7.7.5.

mədəniyyət, incəsənət, informasiya, bədən tərbiyəsi, gənclər siyasəti sahəsinə aid olan digər müəssisə və tədbirlər

 

 

230 882 168,0

7.8.

Mənzil və kommunal təsərrüfatı

364 203 585,0

7.8.1.

mənzil təsərrüfatı

69 576 878,0

7.8.2.

kommunal təsərrüfatı

160 356 063,0

7.8.3.

su təsərrüfatı

11 407 499,0

7.8.4.

mənzil və kommunal təsərrüfatı ilə bağlı digər xidmətlər

122 863 145,0

7.9.

Kənd təsərrüfatı

1 171 863 792,0

7.9.1.

kənd təsərrüfatı tədbirləri

574 499 540,0

7.9.2.

baytarlıq

48 485 983,0

7.9.3.

meliorasiya

510 741 123,0

7.9.4.

kənd təsərrüfatı üzrə digər müəssisə və tədbirlər

38 137 146,0

7.10.

Ətraf mühitin mühafizəsi

417 691 558,0

7.10.1.

Ətraf mühitin və təbiətin mühafizəsi

1 045 766,0

7.10.2.

bioloji zənginliyin qorunması

9 274 287,0

7.10.3.

torpaq və yerquruluşu

18 600 000,0

7.10.4.

hidrometeorologiya tədbirləri

10 591 785,0

7.10.5.

meşə təsərrüfatı

20 116 471,0

7.10.6.

balıqçılıq və ovçuluq

1 384 537,0

7.10.7.

ərazilərin təmizlənməsi, çirkab suların yığılması və təmizlənməsi

 

326 883 862,0

7.10.8.

ətraf mühitin mühafizəsi sahəsinə aid edilən digər xidmətlər

 

29 794 850,0

7.11.

İqtisadi fəaliyyət

8 444 140 627,0

7.11.1.

nəqliyyat və rabitə

515 551 744,0

7.11.2.

iqtisadi və kommersiya fəaliyyəti

53 594 784,0

7.11.3.

tikinti və şəhərsalma

6 687 457 000,0

7.11.3.1.

dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu (investisiya xərcləri)

2 685 400 000,0

7.11.3.2.

işğaldan azad olunmuş ərazilərin yenidən qurulması və bərpası

 

4 000 000 000,0

7.11.4.

geodeziya və faydalı qazıntılar

8 200 000,0

7.11.5.

yanacaq və enerji kompleksi

42 634,0

7.11.6.

iqtisadi fəaliyyətlə bağlı digər xidmətlər

1 179 294 465,0

7.12.

Əsas bölmələrə aid edilməyən xərclər

1 728 333 824,0

7.12.1.

ehtiyat fondları

448 000 000,0

7.12.1.1.

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin ehtiyat fondu

300 000 000,0

7.12.1.2.

dövlət büdcəsinin ehtiyat fondu

148 000 000,0

7.12.2.

məqsədli büdcə fondları

420 520 000,0

7.12.2.1.

müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi məqsədli büdcə fondları

 

420 520 000,0

7.12.3.

valyuta konvertasiyası

4 000 000,0

7.12.4.

əsas bölmələrə aid edilməyən tədbirlər üzrə digər fəaliyyət

855 813 824,0

7.12.4.1.

dövlət ehtiyatlarının yaradılması

35 000 000,0

7.12.4.2.

fövqəladə halların nəticələrinin aradan qaldırılması ilə bağlı xərclər

20 000 000,0

7.12.4.3.

ehtiyata və ya istefaya buraxılmış hərbçilərə mənzil kirayəsi ilə bağlı xərclər

 

15 045 899,0

7.12.4.4.

sosial-iqtisadi və digər tədbirlər üzrə xərclər

785 767 925,0

 

Maddə 8. Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il dövlət büdcəsinin xərcləri funksional və iqtisadi təsnifatın paraqrafları səviyyəsində bu Qanunun əlavəsində verilmiş məbləğlərdə təsdiq edilsin.

 

Maddə 9. Azərbaycan Respublikasının şəhər və rayonları üzrə gəlirlər 15 500 000 000,0 manat, o cümlədən müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi məqsədli büdcə fonduna aid olan məbləğ 152 100 000,0 manat, yerli xərclər 800 335 000,0 manat, gəlirlərin yerli xərclərdən artıq olan və mərkəzləşdirilmiş gəlirlərə aid edilən hissəsinin məbləği 14 552 852 000,0 manat, yerli gəlir və xərcləri tənzimləmək üçün mərkəzləşdirilmiş xərclərdən ayrılması nəzərdə tutulan vəsaitin yuxarı həddi 5 287 000,0 manat məbləğində təsdiq edilsin.

                                                                                                                      

              

                                                                                                                         (manatla)

Sıra №-si

Şəhər və rayonların adı

Gəlirlər

Yerli xərclər

Gəlirlərin yerli xərclərdən artıq olan və mərkəzləşdi-rilmiş gəlirlərə aid edilən hissəsinin aşağı həddi

Yerli gəlir və xərcləri tənzimləmək üçün mərkəzləş-dirilmiş xərclərdən ayrılması nəzərdə tutulan vəsaitin yuxarı həddi

Cəmi

o cümlədən

müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi məqsədli büdcə fonduna aid olan məbləğ

 

Şəhərlər

 

 

 

 

 

1.

Bakı

14 103 000 000

129 467 000

358 525 000

 13 615 008 000

0

2.

Gəncə

108 103 000

1 808 000

39 695 000

66 600 000

0

3.

Lənkəran

38 374 000

2 560 000

9 285 000

26 529 000

0

4.

Mingəçevir

36 540 000

65 000

15 465 000

21 010 000

0

5.

Naftalan

10 077 000

2 000

3 153 000

6 922 000

0

6.

Sumqayıt

213 052 000

2 455 000

32 802 000

177 795 000

0

7.

Şəki

36 992 000

1 893 000

7 593 000

27 506 000

0

8.

Şirvan

34 040 000

1 790 000

5 189 000

27 061 000

0

9.

Yevlax

26 014 000

2 753 000

7 462 000

15 799 000

0

10.

Xankəndi

500 000

0

500 000

0

0

 

Rayonlar

 

 

 

 

 

11.

Abşeron

91 527 000

166 000

11 235 000

80 126 000

0

12.

Ağcabədi

25 021 000

1 732 000

6 454 000

16 835 000

0

13.

Ağdam

12 004 000

35 000

7 790 000

4 179 000

0

14.

Ağdaş

13 311 000

12 000

6 409 000

6 890 000

0

15.

Ağdərə

300 000

0

300 000

0

0

16.

Ağstafa

12 315 000

41 000

5 322 000

6 952 000

0

17.

Ağsu

16 486 000

1 049 000

5 499 000

9 938 000

0

18.

Astara

16 804 000

10 000

4 555 000

12 239 000

0

19.

Balakən

9 775 000

23 000

4 421 000

5 331 000

0

20.

Beyləqan

17 698 000

33 000

5 008 000

12 657 000

0

21.

Bərdə

22 155 000

61 000

6 901 000

15 193 000

0

22.

Biləsuvar

17 677 000

17 000

5 241 000

12 419 000

0

23.

Cəbrayıl

2 881 000

16 000

3 548 000

0

683 000

24.

Cəlilabad

15 640 000

35 000

6 384 000

9 221 000

0

25.

Daşkəsən

7 315 000

1 000

3 974 000

3 340 000

0

26.

Füzuli

15 246 000

17 000

7 165 000

8 064 000

0

27.

Gədəbəy

10 501 000

41 000

7 625 000

2 835 000

0

28.

Goranboy

13 009 000

20 000

7 072 000

5 917 000

0

29.

Göyçay

20 025 000

16 000

5 637 000

14 372 000

0

30.

Göygöl

20 744 000

9 000

6 100 000

14 635 000

0

31.

Hacıqabul

10 047 000

12 000

4 652 000

5 383 000

0

32.

Xaçmaz

43 279 000

1 544 000

8 277 000

33 458 000

0

33.

Xızı

5 866 000

5 000

3 295 000

2 566 000

0

34.

Xocalı

1 153 000

3 000

2 144 000

0

994 000

35.

Xocavənd

1 285 000

25 000

2 344 000

0

1 084 000

36.

İmişli

44 010 000

1 711 000

5 847 000

36 452 000

0

37.

İsmayıllı

16 422 000

10 000

6 565 000

9 847 000

0

38.

Kəlbəcər

3 766 000

4 000

4 911 000

0

1 149 000

39.

Kürdəmir

17 367 000

18 000

5 143 000

12 206 000

0

40.

Qax

6 531 000

15 000

5 473 000

1 043 000

0

41.

Qazax

22 759 000

15 000

5 812 000

16 932 000

0

42.

Qəbələ

29 532 000

22 000

7 548 000

21 962 000

0

43.

Qobustan

6 649 000

5 000

4 576 000

2 068 000

0

44.

Quba

35 464 000

64 000

8 841 000

26 559 000

0

45.

Qubadlı

7 105 000

4 000

4 279 000

2 822 000

0

46.

Qusar

17 408 000

28 000

6 684 000

10 696 000

0

47.

Laçın

6 700 000

75 000

5 913 000

712 000

0

48.

Lerik

5 979 000

5 000

5 449 000

525 000

0

49.

Masallı

17 757 000

35 000

8 230 000

9 492 000

0

50.

Neftçala

11 915 000

28 000

5 292 000

6 595 000

0

51.

Oğuz

4 606 000

30 000

3 981 000

595 000

0

52.

Saatlı

15 716 000

8 000

5 991 000

9 717 000

0

53.

Sabirabad

17 766 000

17 000

5 751 000

11 998 000

0

54.

Salyan

18 121 000

26 000

6 962 000

11 133 000

0

55.

Samux

9 708 000

16 000

5 318 000

4 374 000

0

56.

Siyəzən

8 625 000

17 000

3 859 000

4 749 000

0

57.

Şabran

10 906 000

21 000

4 453 000

6 432 000

0

58.

Şamaxı

18 823 000

14 000

7 395 000

11 414 000

0

59.

Şəmkir

29 919 000

50 000

9 416 000

20 453 000

0

60.

Şuşa

4 121 000

2 000

1 902 000

2 217 000

0

61.

Tərtər

12 404 000

17 000

6 978 000

5 409 000

0

62.

Tovuz

30 043 000

2 022 000

7 136 000

20 885 000

0

63.

Ucar

9 853 000

21 000

3 775 000

6 057 000

0

64.

Yardımlı

4 253 000

8 000

5 622 000

0

1 377 000

65.

Zaqatala

17 389 000

62 000

5 922 000

11 405 000

0

66.

Zəngilan

3 056 000

3 000

2 685 000

368 000

0

67.

Zərdab

6 571 000

11 000

5 605 000

955 000

0

 

Cəmi

15 500 000 000

152 100 000

800 335 000

14 552 852 000

5 287 000

 

Maddə 10. Bu Qanunun 9-cu maddəsi ilə müəyyən edilmiş yerli xərclərin maliyyələşdirilməsi məqsədilə şəhər və rayonların gəlirləri, həmçinin yerli gəlir və xərcləri tənzimləmək üçün ayrılan vəsaitin yuxarı həddi yerli xərcləri təmin etmədikdə, müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi orqan (qurum) həmin şəhər və rayonlara, onların xərclərinin 10 faizindən çox olmayan hissəsi qədər dövlət büdcəsindən vəsait ayırır.

Maddə 11. Azərbaycan Respublikasının 2025-ci ildə dövlət daxili və xarici borclarına xidmətlərlə bağlı xərclərin yuxarı hədləri aşağıdakı kimi təsdiq edilsin:

 

Sıra

№-si

Xərclərin istiqamətləri

Məbləğ

(manatla)

11.1.

Daxili dövlət borcu üzrə, cəmi o

cümlədən:

958 000 000,0

 

faiz ödənişləri

821 200 000,0

11.2.

Xarici dövlət borcu üzrə, cəmi o

cümlədən:

1 441 640 200,0

 

faiz ödənişləri

479 278 800,0

 

Maddə 12. Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il üzrə daxili dövlət borclanmasının yuxarı həddi (limiti) 2 000 000,0 min manat, xarici dövlət borclanmasının yuxarı həddi (limiti) 3 500 000,0 min manat təsdiq edilsin. İl ərzində veriləcək dövlət zəmanətlərinin məbləğinin yuxarı həddi (limiti) 2 000 000,0 min manat məbləğində təsdiq edilsin.

Maddə 13. Dövlət büdcəsinin icrası prosesində “Büdcə sistemi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 7-ci maddəsinə əsasən müdafiə olunan xərc maddələri ilk növbədə, digər xərc maddələri isə dövlət büdcəsinin gəlirləri və kəsirinin maliyyələşdirilməsi mənbələri üzrə daxilolmaların vəziyyətindən asılı olaraq maliyyələşdirilir.

Maddə 14. Dövlət büdcəsi kəsirinin yuxarı həddi 3 051 600,0 min manat məbləğində təsdiq edilsin. Onun maliyyələşdirilməsi özəlləşdirmədən, digər mənbələrdən daxilolmalar (daxili və xarici borclanma, 2025-ci il yanvarın 1-nə dövlət büdcəsinin vahid xəzinə hesabının sərbəst qalığı, həmçinin məqsədli büdcə fondlarının vəsaitinin qalığı hesabına həmin fondların kəsirinin bağlanması daxilində) hesabına həyata keçirilsin.

Maddə 15. Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il icmal büdcəsinin xərclərinin yuxarı həddinin məbləği 47 589 437,6 min manat müəyyən edilsin.

Maddə 16. Müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi orqanın (qurumun) gəlirləri nəzərə alınmadan, Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il icmal büdcəsi kəsirinin yuxarı həddinin məbləği 18 131 419,4 min manat məbləğində müəyyən edilsin.

Maddə 17. Bu Qanun 2025-ci il yanvarın 1-dən qüvvəyə minir.

 

İlham ƏLİYEV,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti

Digər Xəbərlər

QƏZETİN ÇAP VERSİYASI

XƏBƏR LENTİ Bütün xəbərlər

Azərbaycan Respublikasının 2025-ci il dövlət büdcəsi haqqında

00:38
17 Oktyabr

Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2017-ci il 17 noyabr tarixli 500 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının xarici iqtisadi fəaliyyətin mal nomenklaturası, idxal gömrük rüsumlarının dərəcələri və ixrac gömrük rüsumlarının dərəcələri”ndə dəyişiklik edilməsi haqqında

00:36
17 Oktyabr

Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2017-ci il 17 oktyabr tarixli 437 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikası Dövlət Gömrük Komitəsinin hesabına köçürülən vəsaitlərdən istifadə Qaydası”nda dəyişiklik edilməsi haqqında

00:32
17 Oktyabr

Azercell abunəçilərinin nəzərinə

00:31
17 Oktyabr

Rusiya XİN rəsmisi: Azərbaycan erməni əhalisinə Qarabağa qayıtmaq imkanı yaradıb

21:40
16 Oktyabr

İzmirdə keçirilən “Azərbaycan Mədəniyyəti və İncəsənəti Günü”nün rəsmi açılışı olub

21:15
16 Oktyabr

İcma: Regiondan xəbəri olmayan dairələrin Azərbaycanın daxili işlərinə qarışmaq cəhdləri qəbuledilməzdir

20:47
16 Oktyabr

Argentinada Azərbaycanın COP29-la bağlı yanaşmasına tam dəstək ifadə olunub

19:57
16 Oktyabr

SOCAR və “Chevron” dekarbonizasiya, hasilat və nəql məsələlərini müzakirə edib

19:31
16 Oktyabr

Bakıda “SAP Discovery Day Baku” forumu keçirilib

19:05
16 Oktyabr

İordaniya mətbuatı: COP29 Azərbaycanın iqlim dəyişikliyi ilə mübarizəyə sadiqliyini nümayiş etdirir

19:03
16 Oktyabr

Ermənistanın qanunsuz dağ-mədən sənayesinin fəaliyyəti ilə bağlı brifinq keçirilib

19:01
16 Oktyabr

“Minatəmizləmə haqqında” yeni qanun layihəsi parlamentin plenar iclasına tövsiyə edilib

18:01
16 Oktyabr

Qarabağda və Şərqi Zəngəzurda təqaüd proqramları icra ediləcək

18:00
16 Oktyabr

Fond sədri: Ermənistanın BMT-nin transsərhəd su axarları üzrə Konvensiyasını ratifikasiya etməsi vacibdir

18:00
16 Oktyabr

İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə əmək şəraitinin inkişafına həsr olunmuş konfrans keçirilib  

17:58
16 Oktyabr

Bakıda və İmişlidə keçirilən əməliyyatlar zamanı 28 kiloqram narkotik vasitə aşkarlanıb  

17:37
16 Oktyabr

Makronun açıqlamaları qəzəb doğurub: “Cəhalət və alçaqlıq nümunəsi”

17:29
16 Oktyabr

Azərbaycan və Serbiya arasında siyasi məsləhətləşmələrin növbəti raundu keçirilib

17:01
16 Oktyabr

Hərbi qulluqçuların strateji obyektlərin mühafizəsi sahəsində bilikləri təkmilləşdirilir

16:52
16 Oktyabr

Harris “Bloomberg”ə müsahibə vermədi

16:37
16 Oktyabr

ÇOX OXUNANLAR

OXUCU MƏKTUBLARI

NƏŞRLƏRİMİZ

TƏQVİM / ARXİV

BAŞ REDAKTORDAN

Hamımızın Azərbaycan adlı bir Vətəni var! Qoynunda dünyaya göz açdığımız, minbir nemətindən dadıb isti qucağında boya-başa çatdığımız bu əvəzolunmaz diyar azərbaycanlı adını qürur və iftixarla daşıyan hər kəs üçün müqəddəs və ülvidir.
Müzəffər Ali Baş Komandan İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə Azərbaycan Ordusu Vətən müharibəsində zəfər çalaraq erməni işğalçılarını kapitulyasiyaya məcbur etdi, düşməni qovaraq ərazi bütövlüyünə nail oldu.
Bununla da Azərbaycan yeni inkişaf dövrünə qədəm qoydu.
Bu dövrdə dünyada mürəkkəb və ziddiyyətli proseslər davam etməkdədir!
Hələ də dünyada ədalətsizliklər mövcuddur!
Hələ də dünyada ikili standartlar var!
Hələ də dünyada güclülər zəiflərin haqqını tapdalamaq istəyir!
Odur ki, biz daima güclü olmalıyıq.
Güclü olmağın əsas şərti isə bizim birliyimizdir!
Dünyanın harasında yaşamağımızdan, hansı sahədə çalışmağımızdan asılı olmayaraq, əlbir və əlaqəli fəaliyyət göstərməyi bacarmalıyıq.
Azərbaycan naminə, onun dünyada yeri, yüksək nüfuzu uğrunda daim birlikdə mübarizə aparmalıyıq.
Yalnız bu halda anamız Azərbaycanı qoruya, yüksəldə və hamımız üçün qürur mənbəyinə çevirə bilərik.
Ulu yurdumuzun adını daşıyan "Azərbaycan" qəzeti də bu amala xidmət edir.
Əziz azərbaycanlılar! Sizi Azərbaycan naminə, övladlarımızın firavan və xoşbəxt gələcəyi uğrunda əlbir və əlaqəli fəaliyyətə çağırıram!