Çoxəsrlik
ənənələrə malik olan Azərbaycan dövlətçiliyi tarixində görkəmli dövlət xadimi Heydər
Əliyevin adı və fəaliyyəti ilə bağlı olan epoxa xüsusi əhəmiyyətə malikdir.
Əvvəla, siyasi
olimpin zirvəsinə doğru inkişafda Heydər Əliyev adidən aliyə doğru bütün pillələri
addım-addım keçmiş, zəngin həyat təcrübəsi əldə etmiş və mükəmməl dövlət idarəçiliyi
mədəniyyəti qazanmışdır. Naxçıvan Pedaqoji Məktəbində, Bakı Dövlət Universitetində
və Leninqrad Təhlükəsizlik Orqanları Məktəbində yiyələndiyi biliklər onun gələcək
böyük həyata hazırlanmasında mühüm rol oynamışdır.
O, eyni zamanda
Sovet İttifaqının "daxili dünyasına” dərindən bələdçilik üçün əvəzsiz imkanlara
malik olan təhlükəsizlik orqanlarındakı fəaliyyəti dövründə də ciddi təkamül prosesləri
yaşamış, siyasi sistemin bütün dərinliklərinə bələd olmaq fürsətini qazanmışdır.
Ən başlıcası, Azərbaycan Kommunist Partiyası Mərkəzi Komitəsinin birinci katibi
kimi, Heydər Əliyev rəhbərlik etdiyi respublikanın ictimai-siyasi və iqtisadi-mədəni
həyatının bütün sahələrinə dərindən nüfuz edərək, cəmiyyətdə gedən prosesləri izləmiş,
irəliyə doğru inkişaf üçün zəruri olan bütün addımları atmışdır.
Beləliklə,
Azərbaycan dövlətçiliyi tarixində ilk dəfə olaraq görkəmli dövlət xadimi Heydər
Əliyev Ümummilli Lider səviyyəsini fəth etmişdir.
Daha doğrusu,
məhz Ulu Öndər Heydər Əliyevin çoxillik siyasi və dövlətçilik fəaliyyəti sayəsində
Azərbaycanda dövlət rəhbərliyi Ümummilli Lider statusu qazanmışdır.
Heydər Əliyev
Azərbaycan dövlətinin çoxəsrlik tarixində birinci Ümummilli Liderdir.
Ümummilli
liderlik Heydər Əliyevin milli dövlətçilik istedadının ardıcıl və məqsədyönlü fəaliyyətinin
mühüm nəticəsidir.
Hər şeydən
əvvəl, onu qeyd etmək lazımdır ki, ümummilli liderlik üçün ən zəruri şərtlərdən
biri siyasi şəxsiyyətin mübarizəsində ümummilli idealların aparıcılıq təşkil etməsi,
xüsusi yer tutmasıdır. Görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyev fəaliyyətinin bütün
dövrlərində: sovet hakimiyyəti illərində, keçid proseslərində və müstəqillik mərhələsində
həmişə mənsub olduğu xalqın azadlığı və tərəqqisi üçün çalışmış, xalqını və ölkəsini
ümummilli idealların işığında böyük hədəflərə doğru aparmışdır.
Sözün əsl
mənasında, Azərbaycan və onun taleyi, xalqın ümidləri və gələcəyi Heydər Əliyev
siyasətinin mahiyyətini müəyyən etmişdir. Bu böyük dövlət xadiminin baxışlarında
ölkəsini və xalqını dünya azərbaycanlıları ilə birlikdə geniş miqyasda və tam halda
təsəvvür etmək miqyasında düşünülmüş bir qavrayışın ifadəsindən ibarət olmuşdur.
Uzaqgörən
dövlət xadimi kimi Heydər Əliyevin Azərbaycan anlayışında dünyada gedən proseslərin
fonunda ölkəsinin və çoxmilyonlu xalqının taleyinin ən əsas faktor kimi nəzərə alınması,
istiqamətləndirilməsi həmişə ön mövqedə dayanmışdır. Beləliklə, Heydər Əliyevin
timsalında ümummilli liderlik rəhbəri olduğu ölkənin fövqünə qalxmağı bacarmaq,
mənsub olduğu xalqın böyük gələcəyinə xidmət etmək deməkdir.
Ümummilli
liderlik ölkə maraqlarını ümumdünya proseslərinin fonunda dəyərləndirib nəticələr
çıxarmağı tələb etmişdir. Görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyev ölkə maraqlarını
ümumdünya prosesləri ilə üzvi surətdə uzlaşdırmağı, milli dövlətçilik mənafelərinə
xidmət edən qərarlar qəbul etməyi və həmin qərarları zamanında və qətiyyətlə həyata
keçirməyi bacarmışdır.
Bu mənada
ümummilli liderlik üçün ümummilli maraqlarla eyni səviyyədə, bəlkə bir qədər də
artıq dərəcədə geniş siyasi-ideoloji dünyagörüşə və dövlətçilik təfəkkürünə malik
olmaq zəruri şərtlər sırasında xüsusi yer tutur. Aydın, dərin və geniş dünyagörüşə
malik olmaq cəhətdən Heydər Əliyev dünyanın müxtəlif ölkələrinin ən adlı-sanlı dövlət
başçıları ilə, məşhur siyasi xadimlərlə müqayisə oluna bilər.
Heydər Əliyev universal zəka sahibi olan görkəmli dövlət xadimi
idi.
Cəmiyyət həyatının
ən müxtəlif sahələrinə kamil mütəxəssis səviyyəsində dərindən bələd olmaqda onunla
müqayisə edilə biləcək dövlət xadimi göstərmək çətindir. Haqlı olaraq onun adını
dünya siyasətində özünü təsdiq etmiş Corc Vaşinqton, Vilyam Çörçil, Şarl de Qoll,
Mustafa Kamal Atatürk kimi qüdrətli dövlət xadimləri ilə bir sırada çəkirlər.
Həqiqətən
dünyada gedən siyasi prosesləri dərindən təhlil edib dəyərləndirməkdə, nəticələr
çıxarmaqda, həll yollarını proqnozlaşdırmaqda da Heydər Əliyev əlçatmaz zirvədə
dayanır.
Heydər Əliyev
SSRİ adlanan superdövlətin liderləri, Sovet İttifaqı Kommunist Partiyası Mərkəzi
Komitəsinin Siyasi Bürosunun üzvləri arasında geniş dünyagörüşü, təhlil və müqayisə
etmək bacarığı, gələcəyə baxışları ilə fərqlənmişdir.
Sovetlər Birliyinin
rəhbərliyində Heydər Əliyevə bəslənən qısqanclıq meyillərinin kökündə duran əsas
səbəblərdən biri onun parlaq və aydın zəkası, geniş dünyagörüşə malik olması, müstəsna
idarəçilik qabiliyyəti idi.
Heydər Əliyev
zəngin və geniş dövlətçilik təfəkkürünə malik olan nadir dövlət xadimlərindən biridir.
Dövlətçiliyin
nəzəriyyəsi ilə təcrübəsinin möhkəm vəhdətinə nail olmaq və bütün bunları özünün
intellektual qabiliyyətləri ilə əlaqələndirməyi bacarmaq Heydər Əliyev fenomeninin
əsaslarını təşkil edir.
Dünyanın görkəmli
dövlət xadimləri və böyük siyasətçiləri, elm və mədəniyyət xadimləri Heydər Əliyevin
dövlətçilik təcrübəsinə həmişə heyrətlə yanaşmış, onun qeyri-adi qabiliyyətə malik
olduğunu dönə-dönə etiraf etmişlər.
- Amerika
Birləşmiş Ştatlarının Prezidenti Bill Klinton Heydər Əliyevi dünyanı idarə etmək
qabiliyyətinə malik olan dövlət xadimi kimi qiymətləndirmişdir.
- Rusiya Federasiyasının
Prezidenti Vladimir Putin Heydər Əliyevdən böyük dövlətçilik və idarəetmə məktəbi
yaratmış görkəmli dövlət xadimi kimi bəhs etmişdir.
- Türkiyə
Cümhuriyyətinin Prezidenti Süleyman Dəmirəl onu türk dünyasının əsas lideri kimi
ucada görmüşdür.
- Dünya şöhrətli
qırğız yazıçısı Çingiz Aytmatovun aşağıdakı sözləri görkəmli dövlət xadimi Heydər
Əliyevin dövlətçilik istedadına verilmiş obyektiv qiymətin ifadəsidir: "Heydər Əliyev
həqiqətən də tarixi, hətta əfsanəvi bir şəxsiyyətdir. Bu, sovet dövründə də belə
idi, bugünkü Müstəqil Dövlətlər Birliyi məkanında, xeyli çətinləşmiş müasir dünya
şəraitində də belədir. … Heydər Əliyev yaşıdlarının və hətta ondan cavan olan bir
çox siyasi xadimin bacarmadığı xüsusiyyəti - müasir dövrün ən aktual çağırışlarına
hazır olmağı nümayiş etdirə bilmişdir. Məhz Heydər Əliyevin zəngin təcrübəsinin
və humanitar dünyagörüşünün genişliyi sayəsində indi Azərbaycanda sabitlik, tolerantlıq,
mədəniyyət, maarifçilik hökm sürməkdədir. Bunlar isə Azərbaycan dövlətinin müasir
inkişafını və tərəqqisini təmin edəcək əsas amillərdir”.
Beləliklə,
ümummilli liderlik üçün zəruri olan kamil dövlətçilik təfəkkürü, uzaqgörənlik, ümummilli
hədəflərin müəyyən olunması və geniş siyasi dünyagörüş və qətiyyətli addımlar Heydər
Əliyev fenomeninin miqyasını müəyyən etmişdir. O, sözün əsl mənasında, Çingiz Aytmatovun
dediyi kimi, "tarixi və əfsanəvi bir şəxsiyyət” kimi diqqəti cəlb etmişdir.
Ümummilli
liderliyin geniş miqyası dövlət xadiminin uzaqgörənliyini və qətiyyətini müəyyən
edir. Ümummilli idealları həyata keçirmək üçün zəruri olan uzaqgörənlik, qətiyyət
və cəsarət liderliyin bu fazasında ideyadan əmələ doğru gedişatın əsas hərəkətverici
qüvvəsinə çevrilir.
Heydər Əliyevin
simasında dövlətçilik baxımından müdriklik və uzaqgörənlik nəzəri-metodoloji baxışlar
sisteminin, qətiyyət isə əməlin, hərəkətin siyasi ifadəsindən ibarətdir.
Ümummilli
hədəflərin müəyyən edilməsi, üstəgəl atılacaq addımların siyasi mahiyyətinin dərindən
təhlil edilib qiymətləndirilməsi və tələb olunan anda qətiyyətli mövqe nümayiş etdirilməsi
ümummilli liderlik anlayışının miqyasını müəyyənləşdirir. Bu məqamda ümummilli liderliyin
ideya-nəzəri miqyası dövlət xadiminin xalq və ölkə qarşısındakı missiyasını həyata
keçirməkdə göstərdiyi dönməz, qətiyyətli mövqe ilə şərtlənir.
Dünya siyasətində
və ölkə rəhbərliyində təmsil olunduğu qırx ilə yaxın bir dövrdə Heydər Əliyevin
timsalında ümummilli liderliyin miqyası ilə missiyası həmişə bir-birini üzvi surətdə
tamamlamışdır.
Görkəmli dövlət
xadimi Heydər Əliyev xalqının gələcəyini qabaqcadan görmək və ölkəsini həmin ideal
gələcəyə doğru real surətdə aparmaq qabiliyyətinə malik olmuşdur. Sovet hakimiyyəti
illərində kommunist ideologiyasının hakim olduğu şəraitdə Heydər Əliyevin azərbaycançılıq
siyasətini addım-addım həyata keçirməsi, milli-mənəvi dəyərləri ön mövqeyə çəkməyi
bacarması nəticə etibarilə xalqda müstəqil dövlətçilik şüurunun formalaşdırılmasında
mühüm rol oynamışdır.
Doğma vətəni
özünün qibləgahı hesab edən Heydər Əliyevə görə "Azərbaycanı sevmək - azərbaycançılıq
hissiyyatını özündə cəm etmək deməkdir”. Azərbaycançılıq isə Heydər Əliyev üçün
ümummilli ideal və milli dövlətçilik ideologiyası mənasını daşımışdır.
Heydər Əliyevin
milli dövlətçilik təlimində azərbaycançılıq ideologiyası xalqın tarixi keçmişi ilə
müasir reallıqlarının və gələcəyinin vəhdətdə nəzərə alınması, milli-mənəvi dəyərlərin
mövcud şəraitə uyğun olaraq yaşadılması kimi prinsipləri özündə cəmləşdirir. Dahi
rəhbərin ifadə etdiyi "milli ideologiyamız tarixi keçmişimizlə, millətimizin adət-ənənələri
ilə, milli xüsusiyyətləri ilə, xalqımızın, dövlətimizin bugünü və gələcəyi ilə bağlı
olmalıdır” tezisi azərbaycançılığın düsturuna çevrilmişdir.
Eyni zamanda,
Heydər Əliyevin iradəsi ilə 1978-ci ildə Azərbaycan Sovet Respublikasının Konstitusiyasında
Azərbaycan dilinin dövlət dili statusunda yer alması da zamanı qabaqlayan hadisə
idi. Beləliklə, sovet dövründə ardıcıl şəkildə və uğurla həyata keçirdiyi azərbaycançılıq
siyasəti xalqın milli şüurunun inkişafında böyük rol oynamış, onu milli azadlıq
uğrunda mübarizəyə hazırlamışdır. Bu isə öz növbəsində Azərbaycanda müstəqil dövlət
qurulduqdan sonra azərbaycançılıq təliminin milli dövlətçilik ideologiyasına çevrilməsi
ilə nəticələnmişdir.
Bütün bunlar
Heydər Əliyev tərəfindən ictimai-siyasi proseslərin gələcəyini vaxtında görmək,
zamanı qabaqlamaq sayəsində baş tutmuşdur. SSRİ dağılandan sonra müstəqil Azərbaycan
Respublikasında azərbaycançılığın dərhal milli dövlətçilik statusu qazanması ilə
ölkəmiz digər yeni qurulmuş dövlətləri qabaqlamışdır.
Çünki məhz
Heydər Əliyevin sayəsində müstəqillik statusu əldə etmiş digər dövlətlərin yeni
cəmiyyət quruculuğu zamanı yaşadığı milli ideologiya axtarışlarını Azərbaycan Respublikası
sovet hakimiyyəti illərində keçmişdir. Deməli, müstəqil Azərbaycan Respublikası
milli dövlətçilik ideologiyasını müəyyən etməkdə eyni taleyə malik olan başqa gənc
respublikadan bir addım qabaqda olmuşdur.
Görkəmli dövlət
xadimi Heydər Əliyevin xalqın taleyi ilə əlaqədar məsələlərdə gələcəyi öncədən görmək
və zamanı qabaqlamaq baxımından atdığı addımlardan biri də dövlət müstəqilliyi ərəfəsində
taleyin hökmü ilə Naxçıvan Muxtar Respublikasında siyasi fəaliyyətlə məşğul olduğu
illərdə həyata keçirdiyi tədbirlərlə bağlı idi.
Belə ki, Azərbaycan
xalqının Ümummilli Lideri Heydər Əliyevin təşəbbüsü ilə 17 noyabr 1990-cı ildə Naxçıvan
Muxtar Sovet Respublikası Ali Sovetinin iclasında üçrəngli dövlət bayrağının ölkəmizin
dövlət bayrağı kimi qəbul edilməsinə nail olması da xalqın milli azadlığı uğrunda
gedən proseslərdə bu böyük dövlət xadiminin zamanı qabaqlamaq missiyasını gerçəkləşdirməsi
demək idi. Hələ sovet hakimiyyətinin mövcud olduğu bir dövrdə həmin derjavanın dövlət
rəmzlərindən imtina edilməsi və praktiki olaraq gələcək müstəqil dövlətin bayrağının
Naxçıvan Muxtar Sovet Sosialist Respublikasının iqamətgahı olan binanın üzərində
dalğalandırılmasına nail olması nəinki zamanı qabaqlamaq, sözün əsl mənasında, qəhrəmanlıq
nümunəsi göstərmək idi.
Əslində, hələ
dövlət müstəqilliyinin bərpa edilməsinə 11 ay qalmış Naxçıvan Muxtar Sovet Sosialist
Respublikası ifadəsindən "sovet sosialist” sözlərinin çıxarılması da, sovet ordusu
birləşmələrinin muxtar respublikanın ərazisindən dinc yolla uzaqlaşdırılması da,
SSRİ-nin saxlanmasına dair referendumdan imtina edilməsi də ölkəmizdə milli azadlıq
hərəkatını qabaqlamış hadisələrdir.
Belə taleyüklü
hadisələrin gedişində nümayiş etdirdiyi uzaqgörənlik və qətiyyət Heydər Əliyevin
ümummilli liderlik missiyasını həyata keçirmək bacarıqlarının təntənəsidir.
Bugünün zirvəsindən
baxanda həmin hadisələr tarixin inanılmaz ibrət dərsləridir.
Dünya təcrübəsində
öz xalqının milli və dövlətçilik maraqlarına xidmət edən Konstitusiyanın qəbul edilməsi
ümummilli liderlik missiyasının həyata keçirilməsinin təməl prinsiplərindən biri
hesab olunur. Görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyev nadir tarixi şəxsiyyətlərdən
biridir ki, o, həm 1978-ci ildə, sovet dövründə, həm də 1995-ci ildə, müstəqillik
mərhələsində iki dəfə ölkəsinin dövlət Konstitusiyasının hazırlanıb qəbul edilməsinə
nail olmuşdur. Bundan başqa, tale Heydər Əliyevə fərqli ictimai-siyasi quruluşlarda
qəbul edilmiş həmin konstitusiyaları həm də xalqının mənafeyinə uyğun surətdə həyata
keçirməyə şərait yaratmışdır. Milli Elmlər Akademiyasının prezidenti, akademik Ramiz
Mehdiyevin yazdığı kimi, "Azərbaycan xalqı bilir ki, dövlətimizin ilk müstəqil və
demokratik Konstitusiyasının - Ana Qanununun müəllifi Heydər Əliyev... ilk əvvəl
Konstitusiyada adı həkk olunmuş müstəqil Azərbaycan dövlətini yaratmışdır və onun
bütün sahələrdə sarsılmaz təməllərini müəyyən etmişdir”.
Müstəqil Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasının Heydər Əliyev Konstitusiyası adlandırılması görkəmli
dövlət xadiminin dövlətimizin Əsas Qanununun həm dahiyanə yaradıcısı və həm də qətiyyətli
və bacarıqlı icraçısı olmasına verilmiş obyektiv qiymətin ifadəsidir.
Azərbaycan
Respublikasını böhrandan xilas edərək yeni inkişaf yoluna çıxarması da Heydər Əliyevin
ümummilli liderlik missiyasını həyata keçirməsi yollarında atdığı tarixi addımlardandır.
Heydər Əliyev
sovet hakimiyyəti illərində Azərbaycan dövlətinə rəhbərlik edərkən respublikanı
iqtisadi cəhətdən keçmiş ittifaqa daxil olan 15 müttəfiq respublika arasındakı axırıncı
yerlərdən birincilər sırasına çıxarmağa müvəffəq olmuşdur. Adı geridə qalmış aqrar
ölkə kimi çəkilən, yalnız xammal mənbəyi kimi tanınan Azərbaycan sovet respublikası
qısa müddətdə bütün yönləri ilə inkişaf etmiş keçici bayraqlı respublika səviyyəsinə
yüksəldilmişdir.
Müstəqillik
dövrünün başlanğıc illərində isə Heydər Əliyev xalqımızı cəmiyyət həyatının bütün
sahələrini əhatə etmiş siyasi-iqtisadi, hərbi böhrandan çıxarmış, beyin axınından
xilas etmiş və yeni inkişaf yoluna çatdırmışdır.
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin aşağıdakı sözləri Ulu Öndərin həmin sahədəki
tarixi xidmətlərinin qiymətləndirilməsinin obyektiv ifadəsidir: "Heydər Əliyev Azərbaycana
iki dəfə rəhbərlik etmişdir. Hər iki dəfə Azərbaycanı tənəzzüldən, böhrandan çıxarıb,
inkişaf yoluna qoymuşdur. Bu, onu göstərir ki, ictimai-siyasi quruluşdan asılı olmayaraq
Heydər Əliyev həmişə ən düzgün siyasət aparmış, Azərbaycan xalqının maraqlarını
müdafiə və təmin etmişdir”.
Mənsub olduğu
xalqı öz ətrafında birləşdirmək, onu taleyüklü çağırışlar uğrunda mübarizəyə səfərbər
etmək də ümummilli liderlik missiyasını yerinə yetirmək deməkdir. Ulu Öndər Heydər
Əliyev dövlətçilik fəaliyyətinin bütün dövrlərində həyatını doğma xalqına həsr etmiş,
ümumxalq ehtiramı qazanmışdır. Xalq həmişə ona inanmış, bu böyük dövlət xadiminin
çağırışlarına tam mənası ilə yekdilliklə səs vermişdir.
Naxçıvan Muxtar
Respublikası Ali Məclisinin Sədri vəzifəsində işləyərkən və Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti ikən Naxçıvanda və Bakı şəhərində törədilmiş dövlət çevrilişi cəhdləri
zamanı xalqımızın dərhal Heydər Əliyevin çağırışlarına qoşularaq dahi rəhbərin ətrafında
sıx birləşməsi, ümumxalq həmrəyliyi nümayiş etdirməsi Heydər Əliyevə ümummilli liderlik
statusu qazandıran tarixi hadisələrdir.
Xalqın sarsılmaz
birliyi vasitəsilə dövlət çevrilişi cəhdlərinin qarşısının böyük qətiyyətlə alınması
Heydər Əliyevin ümummilli liderlik missiyasını həyata keçirməsinin əməli ifadəsidir.
Bu mənada
"xalq - Heydər, Heydər - xalq” həmrəyliyinin sarsılmaz qüvvəyə çevrilməsi Heydər
Əliyevin dövlətçilik məharətinin dahiyanə əməli ifadəsi olmuşdur.
Bundan başqa,
görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyevin Azərbaycan coğrafiyasında tarixən yaşayıb
fəaliyyət göstərən bütün xalqların və etnik qrupların həmrəyliyinə və birliyinə
nail olması da ümummilli liderlik fəlsəfəsinin əməli ifadəsidir.
Təsadüfi deyildir
ki, Heydər Əliyev keçmiş Sovet İttifaqının rəhbərliyində millətlərarası münasibətlərin
tənzimlənməsi üzrə əsas fiqur kimi qəbul edilmişdir. XX əsrin yetmiş-səksəninci
illərində baş vermiş Qazaxıstandakı hakimiyyət dəyişməsi iğtişaşlarının tənzimlənməsində,
Özbəkistandakı Fərqanə hadisələrinin nizamlanmasında Siyasi Büro Heydər Əliyev faktoru
ilə razılaşmalı olmuşdur. Azərbaycan Sovet Respublikasında yaşayan bütün xalqlar
da Heydər Əliyev simasında özlərinin əsl müdrik rəhbərini görmüşlər.
Dövlət müstəqilliyinin
başlanğıc illərinin gərgin hadisələri zamanı da Ulu Öndəri ölkəmizdə yaşayan bütün
xalqlar və eyni zamanda dünya azərbaycanlıları eyni məhəbbət və inamla ürəkdən dəstəkləmişlər.
Beləliklə,
Heydər Əliyev geniş mənada Azərbaycan xalqının Ümummilli Lideri statusu qazanmışdır.
Görkəmli dövlət
xadimi Heydər Əliyev müstəqil Azərbaycan dövlətinin strategiyasını, yaxın və uzaq
gələcək üçün inkişaf yollarını müəyyən etmək mənasında da Ümummilli Lider olmuşdur.
Ümummilli
liderlik Heydər Əliyevə Azərbaycan xalqının həm tarixində, həm də gələcək taleyində
əbədiyaşarlıq qazandırmışdır. Azərbaycan xalqına özündən sonrakı dövr üçün ən layiqli
siyasi varisi yetişdirib hazırlaması da Ulu Öndərin tarixi xidmətidir.
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev müstəqil dövlətimizin yeni tarixi mərhələdəki
yüksək və hərtərəfli inkişafını təmin etməklə müstəqil dövlətimizi qətiyyətlə irəli
aparır. Dünyada baş verən müasir hərbi-siyasi proseslərə, iqtisadi çalxalanmalara,
yeni sənaye inqilablarına çağırışlara, habelə multikultural dəyərlərə fərqli baxışlara
uyğun olaraq müstəqil dövlətimizin inkişaf strategiyası və taktikasını daim yeniləşdirən
və zənginləşdirən Prezident İlham Əliyev özünün dərin analitik təfəkkürü və çoxcəhətli
yorulmaz fəaliyyəti ilə XXI əsrin əsl modern dövlətçilik nümunəsini göstərməkdə
davam edir.
Dövlət rəhbərimizin
fəaliyyətinin hər anı, hər səhifəsi Azərbaycan xalqının bugünkü inkişafına və daha
xoşbəxt gələcəyinə xidmətin əməli ifadəsidir. Məhz Prezident İlham Əliyevin apardığı
məqsədyönlü, düşünülmüş və ardıcıl siyasətin nəticəsində müstəqil Azərbaycan Respublikası
qısa müddətdə nəinki regionda, dünya miqyasında söz sahibinə çevrilmişdir.
Azərbaycan
Respublikasının Birləşmiş Millətlər Təşkilatının Təhlükəsizlik Şurasının üzvü seçilməsi
dövlət rəhbərimizin həyata keçirdiyi siyasətin beynəlxalq aləmdə tam dəstəklənməsinin
göstəricisidir.
Bakı-Tbilisi-Ceyhan,
Bakı-Tbilisi-Ərzurum neft-qaz kəmərlərinin istifadəyə verilməsi, Bakı-Tbilisi-Qars
dəmir yolunun çəkilməsi, TANAP layihəsinin Avropaya ayaq açması, "Şimal-Cənub” tranzit
nəqliyyat dəhlizinin yaradılması Prezident İlham Əliyevin adı ilə bağlı olan beynəlxalq
əhəmiyyətə malik layihələrdir.
Ölkəmizdə
neft sektorundan asılılığın aradan qaldırılması üçün aqrar sahənin, nəqliyyat və
turizm sektorlarının gəlir gətirən sahələrə çevrilməsi, regionların böyük sürətlə
inkişaf etdirilməsi möhtərəm Prezidentin müdrik siyasətinin mühüm nəticələridir.
Elm, təhsil,
mədəniyyət və səhiyyə sahəsində əldə edilmiş nailiyyətlər Azərbaycanda yeni bir
inkişaf mərhələsinin formalaşmasına böyük töhfələr vermişdir. Dövlət səviyyəsində
aparılan multikulturalizm və tolerantlıq siyasəti respublikamızda sabitlik və birliyin
möhkəmləndirilməsinə uğurla xidmət edir.
Ölkəmizdə
xalq ilə rəhbər arasında yaranmış sarsılmaz birlik möhtərəm Prezidenti xalqımızın
lideri səviyyəsinə yüksəltmişdir.
Dünyanın ən
mötəbər xitabət kürsülərində Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev
yeni tarixi epoxanın görkəmli liderlərindən biri kimi çıxış edir.
Eyni zamanda,
Azərbaycanda keçirilən beynəlxalq tədbirlərdə də dövlət başçımızın dərin məzmunlu
nitqləri, çağırışları planetimizdə sülhə, sabitliyə, əməkdaşlığa geniş üfüqlər açır.
Bütün bunlara
görədir ki, inkişaf etmiş dünya dövlətlərinin liderləri sırasında Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyevin xüsusi yeri var. Ölkəmiz və xalqımız Prezident İlham Əliyevin
liderliyi ilə daha böyük gələcəyə doğru inamla yol gedir.
İsa HƏBİBBƏYLİ,
Azərbaycan
Milli Elmlər Akademiyasının vitse-prezidenti, Milli Məclisin Elm və təhsil komitəsinin
sədri, akademik