Alternative content

11:48 28 Mart 2020
ONLINE XƏBƏR LENTİ
PAYIZ ETÜDLƏRİ - FOTO
BAŞ REDAKTORDAN

Hamımızın Azərbaycan adlı bir vətəni var! Qoynunda dünyaya göz açdığımız, minbir nemətindən dadıb isti qucağında boya-başa çatdığımız bu əvəzolunmaz diyar azərbaycanlı adını qürur və iftixarla daşıyan hər kəs üçün müqəddəs və ülvidir. Müstəqilliyin çətin yolları ilə kövrək addımlarını atan anamız Azərbaycan övlad məhəbbətinə və köməyinə daim ehtiyac duyur. Onun Qarabağ adlı yarasını sağaltmaq, bütövlüyünü bərpa etmək üçün hamımız əl-ələ verməliyik!
Ulu yurdumuzun adını daşıyan "Azərbaycan" qəzeti də bu amala xidmət edir.
Əziz azərbaycanlılar! Sizi Azərbaycan naminə, övladlarımızın firavan və xoşbəxt gələcəyi uğrunda əlbir və əlaqəli fəaliyyətə çağırıram!

istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts

Azərbaycan Qəzeti Rəsmi Dövlət Qəzeti, Baş redaktor Bəxtiyar SADIQOV Xolesterolu necə stabilləşdirməli?
Xolesterolu necə stabilləşdirməli?
ANA SƏHİFƏ / Səhiyyə
07:32 23.02.2020


Xolesterolu aşağı salmaq üçün bu qidalar sizə kömək edər:

İspanaq

İspanağın tərkibində olan lutein piqmenti xolesterol və trigliseridləri azaldır. İspanağın tərkibində, eyni zamanda, E vitamini də var və bu vitamin antioksidant sayılır;

Qarağat

Qarağat damarların tıxanmasına səbəb olan xolesterolun miqdarını azaldır.

Qara şokolad

Qara şokoladın tərkibində kakao polifenolları çoxdur. Kakao polifenolu müsbət xolesterolun miqdarını artırır. Şokoladın tərkibində olan yağ turşuları mənfi xolesterol olan LDL-in molekullarının strukturunu dəyişərək ziyanının azalmasına səbəb olur.

Alma, üzüm, çiyələk

Bu meyvələrin tərkibində mənfi xolesterolun miqdarını azaldan pektin maddəsi var.

Avokado

Avokado zərərli xolesterolun miqdarını azaldır, sağlam xolesterolun miqdarını isə artırır və tərkibində ürəyə faydalı olan doymamış yağ turşuları var. Avokadonun tərkibində yağ miqdarı bir az çox olduğu üçün həddən artıq qəbul etmək məsləhət görülmür.

Yulaf

Yulafın tərkibi liflə zəngindir. Gündə bir kasa yulafı səhər yeməyində qəbul etmək xolesterolu stabilləşdirir.

Yağlı balıqlar

Həftədə 2-3 dəfə yağlı balıq yemək zərərli xolesterolu azaldır. Aparılan tədqiqatlara görə, doymuş yağları omeqa-3 ilə dəyişdirmək müsbət xolesterolu 4 faiz artırır.




NƏŞRLƏRİMİZ

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

HAVA PROQNOZU



VALYUTA


InvestAZ
ARXİV


TƏQVİM